It’s official: WGA strike is over

http://www.variety.com/article/VR1117980829.html?categoryid=13&cs=1

Negotiators for the striking writers reached a tentative agreement on February 8, 2008, and the boards of both guilds unanimously approved the deal on February 10, 2008.[5] Striking writers voted on February 12, 2008 on whether to lift the restraining order, with 92.5% voting to end the strike.[6] The writers will vote again later in February on whether to accept the new agreement itself

http://en.wikipedia.org/wiki/2007_Writers_Guild_of_America_strike

Minőségileg kifogásolható javítás

A forgalmazó elismeri a reklamáció jogosságát, és kísérletet tesz a hiba kijavítására, azonban a vevő nincs megelégedve a javítás minőségével. Mi ilyenkor a teendő?

A kijavítás célja olyan állapot helyreállítása, mintha a termék nem hibásodott volna meg. Ezt kell tárgyalási alapnak tekinteni, ha arról van szó, elfogadjuk-e az elkészült javítást. Nem lehet esztétikai hibás, stb.
Ha a forgalmazó nem képes rendesen megjavítani el lehet állni a szerződéstől (vételár visszafizetése) vagy a termék kicserélésében megegyezni.

from:http://www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?showtopic=1474

Level a Chieftecnek

We ordered a chieftec cft-560A-12C (SN: 07399156032B12007054) power supply from a local retailer ( iPon Computer Kft. /1137 Budapest, Újpesti rakpart 5. / +36-1-450-21-11 / http://www.ipon.hu/) for christmas. After christmas (when we tried to turn it on) it was not working. I returned the supply at the very first day possible (02 january 2008). After 15 days (without any response) I called them, they told me they had determined the power supply was faulty and they sent it to a repair service. I asked them if it was possible to rather replace it since it had never been used. They refused.
On 30 january 2008 they called me, and told me that the power supply was ready. Two days later I got the supply back, but it was not and still is not working. This is how they “repaired” my power supply. I could give them an other chance, but I rather throw the supply into the trash than trust it to power my expensive computer and more to the point my most precious data on the RAID system. I ask you kindly never to sell any equipment to the mentioned retailer since incidents like this diminish your reputation you established over the years.

Pocsék áruk és szolgáltatások fóruma

Cég:
iPon Computer Kft.
http://ipon.hu/
1137 Budapest, Újpesti rakpart 5. (Jászai Mari tértõl 100 méterre)
06-1-450-21-11
info@ipon.hu

Panasz:
Karacsonyra (2007) vettünk egy Chieftec CFT-560-12C 560W-os tápegységet. Kiderült hogy hibás. Azonnal visszavittem amint tudtam, ez 2008 januar 2 volt. Kérésemre, hogy a vadonatúj, sohasem használt gyári hibás tápot cseréljék ki egy újra. Közölték velem, hogy nem fogják, hanem elkuldik javíttatni. Vitatkozni nem akartam, hisz nem is tudtam volna, hiszen 3 napnál régebben vettük. Már itt elég csalódott, és kissé ideges voltam, hisz pont azért választottam a chieftecet, mert megbízható. A boltot nem én választottam, és soha semmit nem fogok ott venni. Már akkor elgondolkodtam, hogy mit fogok csinálni a táppal amikor megjavítják, ugyanis nem szeretném a több százezer forintos gépement, és a millió forintot érő adatokat elveszíteni egy néhány tízezer forintos szar tápegység miatt.
A garanciapapíron azt írták törekszenek a 15 napn belüli ügyintézésre, de 30 nap a maximum.
Fél hónap elteltével felhívtamőket, azt mondták, még javítják (állítólag valamilyen szakszervízben).
Már majdnem egy hónap eltelt, és még semit nem hallottam a bolt felől, már azon töprengtem mi lesz amikor kifutnak a vállalt 30 napból. Hát nem futottak, jan 30-án felhívtak, hogy kész a táp.
Február elsején (pénteken) délután volt csak idÅ‘m elmenni. Hárman vártak garanciális ügyintézésre. (A boltban legalább négy alkalmazott volt jelen, de ebbÅ‘l csak egy fél ember foglalkozott a vevÅ‘kkel. Az egyik csak a gépet bámulta, a tobbiek a hátsó szobában beszélgettek, az az egy aki meg a garanciával foglalkozott ide-oda mászkált. Ez eléggé felbaszott, mert még sok dolgom volt, és csak azt a nyamvatt tápegységet akartam átvenni. Miért kell ezért fél órát várni?) Az egyik vevÅ‘nek visszahozta a pali a ramot, hogy “probléma van” a ram amit vett nem kompatibilis az alaplappal. A poén az, hogy a gépet a bolt állította össze (az eladónak elég negy nehézséget okozott ezt megérteni, már a teljes kinyomtatott levelezéssel jött a vevÅ‘).
Hazaértem este, tápegység próba: nem megy 🙁 Most már annyira se működik mint edig. Év elején még felvillant a kék led, meg beindult a táp fél másodpercre most már ennyi se csinál. Egyáltalán nem indul el, néha kikapcsolááskor felvillan a kék led, de nem mindig.
Szóval van egy garanciális rendezésről szóló lapom, mi szerint a tápegységet megjavították, és egy továbbra is szar táp.

Levelezés:
——————————————————————————
Tisztelt ipon

A mai napon átvett tápegység (ami közel egy hónapig volt önöknél garanciális rendezésen) még mindig nem jó, most már egyáltalán fel se villan a led. Mit csináltak vele? Ki “javította”?

——————————————————————————