Pocsék áruk és szolgáltatások fóruma

Cég:
iPon Computer Kft.
http://ipon.hu/
1137 Budapest, Újpesti rakpart 5. (Jászai Mari tértõl 100 méterre)
06-1-450-21-11
info@ipon.hu

Panasz:
Karacsonyra (2007) vettünk egy Chieftec CFT-560-12C 560W-os tápegységet. Kiderült hogy hibás. Azonnal visszavittem amint tudtam, ez 2008 januar 2 volt. Kérésemre, hogy a vadonatúj, sohasem használt gyári hibás tápot cseréljék ki egy újra. Közölték velem, hogy nem fogják, hanem elkuldik javíttatni. Vitatkozni nem akartam, hisz nem is tudtam volna, hiszen 3 napnál régebben vettük. Már itt elég csalódott, és kissé ideges voltam, hisz pont azért választottam a chieftecet, mert megbízható. A boltot nem én választottam, és soha semmit nem fogok ott venni. Már akkor elgondolkodtam, hogy mit fogok csinálni a táppal amikor megjavítják, ugyanis nem szeretném a több százezer forintos gépement, és a millió forintot érő adatokat elveszíteni egy néhány tízezer forintos szar tápegység miatt.
A garanciapapíron azt írták törekszenek a 15 napn belüli ügyintézésre, de 30 nap a maximum.
Fél hónap elteltével felhívtamőket, azt mondták, még javítják (állítólag valamilyen szakszervízben).
Már majdnem egy hónap eltelt, és még semit nem hallottam a bolt felől, már azon töprengtem mi lesz amikor kifutnak a vállalt 30 napból. Hát nem futottak, jan 30-án felhívtak, hogy kész a táp.
Február elsején (pénteken) délután volt csak idÅ‘m elmenni. Hárman vártak garanciális ügyintézésre. (A boltban legalább négy alkalmazott volt jelen, de ebbÅ‘l csak egy fél ember foglalkozott a vevÅ‘kkel. Az egyik csak a gépet bámulta, a tobbiek a hátsó szobában beszélgettek, az az egy aki meg a garanciával foglalkozott ide-oda mászkált. Ez eléggé felbaszott, mert még sok dolgom volt, és csak azt a nyamvatt tápegységet akartam átvenni. Miért kell ezért fél órát várni?) Az egyik vevÅ‘nek visszahozta a pali a ramot, hogy “probléma van” a ram amit vett nem kompatibilis az alaplappal. A poén az, hogy a gépet a bolt állította össze (az eladónak elég negy nehézséget okozott ezt megérteni, már a teljes kinyomtatott levelezéssel jött a vevÅ‘).
Hazaértem este, tápegység próba: nem megy 🙁 Most már annyira se működik mint edig. Év elején még felvillant a kék led, meg beindult a táp fél másodpercre most már ennyi se csinál. Egyáltalán nem indul el, néha kikapcsolááskor felvillan a kék led, de nem mindig.
Szóval van egy garanciális rendezésről szóló lapom, mi szerint a tápegységet megjavították, és egy továbbra is szar táp.

Levelezés:
——————————————————————————
Tisztelt ipon

A mai napon átvett tápegység (ami közel egy hónapig volt önöknél garanciális rendezésen) még mindig nem jó, most már egyáltalán fel se villan a led. Mit csináltak vele? Ki “javította”?

——————————————————————————