Garancialis ugyintezes MySoft modra

Nincsenek tul jo tapasztalataim a garancialis ugyek intezesevel kapcsolatban. Sokszor a hiba nehezen reprodukalhato, de sajnos egyertelmuen hibas termekek eseteben is sok faradsagot tudnak okozni. Sajnos nagyon sokan a “torekedni kell a legkisebb kenyelmetlenseg okozasara” iranyelvet sokan eleg szabadon ertelmezik. Igy sokszor a garancialis ugyintezes hetekig elnyulik, erre az idore pedig nelkuloznunk kell a javitando, csrelendo termeket. Ez kulonosen bosszanto, ha ez a munkavegzesunk eszkoze.
Altalaban amikor garancialis ugyet kell inteznem, mar elore rettegek, hogyt most mivel lesz a gond.

Ma eletem egyik legkellemesebb garancialis ugyintezeset eltem at. A Dell notebookom hibas ram moduljanak csrejet a MySoft par perc alatt megoldottak ott a helyszinen. Nem problemaztak semmin, azonnal szetkaptak a gepet es raktak bele egy uj modult. Meg ok kertek elnezest a kellmetlensegert. Nagyon meg vagyok veluk elegedve, maskor is naluk fogok vasarolni. (Az iPon-ban meg soha…)

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.